zendegi-salem
zendegi-salem
zendegi-salem
zendegi-salem

آموزش ماساژ صورت

m_rooina
01.12.18 06:31 PM Comment(s)

چرا ماساژ صورت اینقدر مهم است؟

ما اینجا نیامده ایم که یک کار وقت گیر دیگر به لیست کارهای روزانه شما اضافه کنیم، ما اطلاعات و آموزش‌هایی به شما خواهیم داد که تشویق شوید برای مراقبت از پوست خود برنامه ریزی کنید. به شما قول می دهیم که با استفاده از دوره حرفه‌ای آموزش ماساژ صورت این کار برایتان تبدیل به یک عادت شود نه یک کار سخت و اجباری.

صورت ما نیز همانند تمامی اعضای بدن از تعداد زیادی عضله و ماهیچه تشکیل شده است که بعضی از آنها بسیار ظریف هستند. بنابراین همانطور که انجام تمرینات ورزشی روزانه برای دست، پا و یا کل بدن شما مفید هستند،  عضلات صورت شما نیز نیاز به اندکی نرمش و ماساژ دارند. بسیاری افراد وقت و هزینه زیادی برای زیبایی اندام خود هزینه می‌کنند اما از مهمترین بخش در زیبایی، یعنی چهره و صورت خود غافل هستند. پس بهتر است عضلات صورت خود که نقش پایه‌ای و اساسی در ساختن ظاهر و چهره‌ای زیبا برای شما دارند را نادیده نگیرید و برای آن هم وقت بگذارید.

ماساژ و لمس بدن به وسیله دستان یک قدرت ذاتی و فطری برای کاهش و رفع مشکلات و عوارض سطحی بدن است. برای مثال وقتی قسمتی از بدن ما ضربه می‌بیند اولین کاری که به صورت غریزی می‌کنیم این است که آن را لمس می‌کنیم و با دستانمان ماساژ می‌دهیم. این کار گردش خون در محل را افزایش داده و عوارض ناشی از ضربه یا آسیب را تسکین می‌دهد. پس چرا از این قدرت خدادادی برای مراقبت از پوست صورت خود استفاده نکنیم؟ 

امروزه روش‌های گوناگونی برای بهبود وضعیت پوست و رفع چین و چروک‌ها وجود دارد. روش‌هایی شامل استفاده از داروهای فلج‌کننده عضلات، لیفتینگ پوست و استفاده از مواد پرکننده مانند چربی خود فرد یا ژل و بوتاکس‌ و لیزرهای متعدد که در بسیاری موارد به دلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و به وجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی، این نوع عمل ‌ها موفقیت آمیز نبوده و عوارض زیادی به همراه دارد و به طور کلی این اقدامات در نزد بسیاری از متخصصان رد شده است.

ماساژ صورت به عنوان یک درمان زیبایی یک نوآوری جدید در قرن بیستم است که به خصوص در اروپا خیلی طرفدار پیدا کرده است. بسیاری از ماساژ درمان‌های معروف اروپایی در آمریکا نیز مشغول کار و تعلیم می‌شوند. ماساژ صورت در کشورهای غربی بیشتر جنبه زیبایی دارد و جهت کاهش روند پیری و ایجاد شادابی پوست، کاهش استرس و کاهش انقباضات عضلانی پوست انجام می‌شود و بیشتر خانم‌ها و آقایان به ماساژ صورت علاقه‌مند هستند. اما در کشورهای شرقی ماساژ صورت عموماً بخشی از ماساژ بدن بوده و علاوه بر جنبه زیبایی، یک روش درمانی محسوب می‌شود. این ماساژ به منظور بهبود وضعیت پوست صورت و قدرت عضلات صورت، استراحت کردن و ریلکس شدن عضلات صورت و چشم، بهبود سردرد‌های تنشی و دردهای صورت، تخفیف استرس و اضطراب و ریلکس شدن کلی بدن از نظر فیزیکی و روانی استفاده می‌شود.

ماساژ منظم صورت برای پیشگیری از چین و چروک‌ها و سایر علائم سالخوردگی سودمند است. استرس‌های روزانه می‌تواند موجب تنش در عضلات صورت شود که در نتیجه منجر به چروک پیشانی و خطوط چشمگیری در بین ابروها و کنار لب‌ها می‌شود. ماساژ دادن به ریلکس کردن عضلات منقبض شده کمک کرده و این خطوط و چروک‌ها را به حداقل می‌رساند. همچنین می‌توان با ماساژ منظم صورت باعث فرم دهی و زیبایی هر چه بیشتر عضلات صورت مانند گونه‌ها و لب‌ها شد.

 

 

چرا باید ماساژ زیبایی را یاد بگیریم؟

وقتی از یک آرایشگر یا متخصص زیبایی می خواهید صورت شما را ماساژ دهد، این کار نه تنها باعث آرامش شما می شود، بلکه برای پوست صورت شما هم مفید است. ماساژ صورت، باعث جریان خون بهتر در پوست شما شده و آثار کوتاه مدت و بلند مدت فراوان دارد، از جمله اینکه چربی را در همه جای پوست پخش کرده و مانع از پیدایش چین و چروک روی صورت می شود. حال اگر خودتان در انجام ماساژ صورت حرفه‌ای باشید آنگاه با وسواس، دقت، علاقه و اعتماد به نفس بیشتری بر روی عضلات صورت خود و خانواده خود کار خواهید کرد و نتایج سریع‌تر و واضح‌تری خواهید گرفت و از همه مهم تر اینکه دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی برای پیدا کردن یک فرد مناسب و حرفه‌ای برای ماساژ دادن صورت خود ندارید.

انجام ماساژ صورت مثل نیم ساعت تردمیل زدن خسته کننده نیست بلکه تنها کافی است چند بار در طول هفته صورت خود را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به صورت اصولی ماساژ دهید، تا چهره ای فوق العاده پیدا کنید. فکرش را بکنید، یک فک خوش فرم، گونه ها و لب‌های برجسته، چشم هایی که دیگر پف کرده یا فرورفته نیستند. همانطور که هر چه بیشتر به باشگاه ورزشی بروید نتایج بهتری می گیرید، هر چه بیشتر برای صورت خود وقت بگذارید و عضلات صورت خود را ماساژ دهید، نتایج بهتر و واضح‌تری خواهید گرفت.

ما در دوره آموزش ماساژ صورت بهترین راهنمای ماساژ صورت را در اختیار شما قرار می دهیم. در این دوره همکار ما در سالم بازار دارای مدرک سطح دو ماساژ از فدراسیون جهانی ماساژ FICS، بیش از ۲۵ تکنیک ماساژ صورت را کاملاً عملی و روی صورت برای شما توضیح می دهند. هر یک از این تکنیک ها به تنهایی تأثیرات عالی دارند و هرکدام برای رفع مشکلات بخش خاصی از صورت و تقویت و آرامش بخشی عضلات آن بخش کاربردی هستند و وقتی این تکنیک‌ها در کنار تکنیک‌های بعدی قرار می گیرند کامل تر شده و نتایج فوق العاده خواهد بود.

شما پس از یادگیری اصول و تکنیک‌های ماساژ صورت علاوه بر اینکه می توانید بدون صرف هزینه اضافی برای خود و اعضای خانواده خود ماساژ صورت و زیبایی را بدون محدودیت انجام دهید، می توانید متناسب با شرایط خود از آن درآمدزایی هم داشته باشید. برای مثال یادگیری ماساژ صورت برای افرادی که به طور خاص به کار آرایشگری مشغول هستند و یا هر شغل و حرفه دیگری دارند به عنوان یک مهارت بسیار کاربردی که امروزه مخاطبان بسیار زیادی دارد می تواند منبع درآمد بسیار عالی باشد. پس پیشنهاد می کنیم که این دوره آموزشی منحصر به فرد را از دست ندهید.

 



فواید ماساژ صورت؟

سلامت و زیبایی پوست

پوست درخشان و سالم یکی از مهم ترین ویژگی های زیبایی است. مهم نیست که پوست شما سفید سبزه یا زرد باشد مهم این است که این پوست درخشان باشد. درخشان بودن پوست باعث می‌شود شما شاداب به نظر برسید و این شادابی در رفتار شما و رفتار دیگران با شما تأثیر می‌گذارد و به شما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد. ماساژ صورت از طریق تحریک بافت‌های نرم زیر پوست که منجر به افزایش کلاژن سازی می‌شود، پوست شما را به صورت کاملاً طبیعی شفاف و درخشان می‌کند. همچنین بهبود جریان خون و لنف پوست، با هدف بهبود قوام پوست و کشش عضلانی صورت، ریلکس شدن عضلات صورت و اطراف چشم، از بین رفتن سردرد، کاهش استرس و نگرانی از اهداف دیگر ماساژ صورت است.

افزایش آرامش

تجربه و تحقیقات نشان داده که ماساژ صورت به طور باور نکردنی باعث تولید مرفین در بدن می‌شود و مرفین عامل اصلی احساس آرامش است. شاید به همین دلیل باشد که افراد تمایل زیادی به دریافت ماساژ صورت بعد از یک روز سخت و خسته کننده دارند.

کند شدن روند پیری و رفع چین و چروک پوست

ماساژ صورت گردش خون را تحریک کرده و اکسیژن بیشتری را به صورت می‌رساند. همچنین به تولید کلاژن که باعث شاداب شدن و جلوگیری از چین و چروک پوست صورت است منجر می‌شود. چین و چروک در صورت از یک نقطه شروع شده و گسترش می‌یابد که ماساژ منظم صورت، شروع چین و چروک را به تأخیر می اندازد. علاوه بر این چین و چروک در پیشانی اغلب ناشی از سفت کردن غیر ارادی عضلات است. ماساژ باعث شل شدن عضلات و رفع گرفتگی‌های احتمالی در عضلات صورت شده و و از تشکیل خطوط ناخواسته مانند خط اخم بر روی پیشانی و صورت جلوگیری کرده و چین و چروک‌های سطحی را به مرور از بین می‌برد.

خبر خوب اینکه همه موارد فوق با انجام تکنیک‌های صحیح و علمی ماساژ صورت که در این دوره آموزشی به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد قابل دستیابی بوده و به طور کلی اثربخشی ماساژ صورت مورد قبول مکاتب مختلف پزشکی و طب سنتی می‌باشد.

 

آنچه در دوره آموزش ماساژ صورت خواهید آموخت

این مجموعه شامل بیش از ۲۰ دقیقه فیلم آموزشی ماساژ کامل کل صورت به منظور آرامش بخشی و زیبایی و همچنین یک جزوه شامل نکات مهم مقدماتی و مطالب تکمیلی ماساژ صورت می‌باشد. این مجموعه توسط مدرس مجرب و دارای سطح ۲ ماساژ حرفه‌ای آموزش داده شده است. در این مجموعه آموزشی ۲۹ تکنیک از به روزترین تکنیک‌های ماساژ صورت و کاربرد هرکدام از آنها برای شما به صورت کاملاً عملی توضیح داده شده است. در زیر به بخشی از مطالبی که در این دوره می‌آموزید اشاره شده است:

– نکات مقدماتی و مهم ماساژ صورت

– مواردی که قبل، حین و بعد از ماساژ صورت بهتر است رعایت کنید

– روغن‌های طبیعی و مناسب برای ماساژ صورت و کاربرد آن‌ها برای پوست‌های مختلف

– زمان و شرایط مناسب برای ماساژ صورت

– ترتیب و تعداد تکرار هر کدام از تکنیک‌ها

– تکنیک‌های حرفه‌ای و هدفمند برای فرم دهی عضلات صورت

– ۶ تکنیک برای‌ رفع چین و چروک و خطوط پیشانی

– ۲ تکنیک برای‌ رفع خط اخم

– ۳ تکنیک برای‌ فرم دهی و رفع گرفتگی ابروها

– ۳ تکنیک برای‌ رفع خستگی چشم‌ها

– ۲ تکنیک برای‌ کاهش گودی زیر چشم

– ۴ تکنیک برای‌ برجسته و زیباتر کردن گونه‌ها

– ۲ تکنیک برای‌ رفع خط خنده

– ۲ تکنیک برای برجسته کردن لب‌ها

– ۲ تکنیک برای‌ فرم دهی به چانه‌ها‌

– ۱ تکنیک برای‌ لاغری غبغب

– ۲ تکنیک برای رفع خستگی کل صورت و کاهش سردرد‌

 

آیا قیمت این محصول واقعاً مناسب است؟

برای اطمینان از این موضوع بهتر است که مقایسه‌ای بین هزینه‌های دریافت ماساژ صورت و یا سایر دوره‌های آموزشی با این محصول داشته باشیم. اگر شما جز طرفداران و علاقه‌مندان ماساژ صورت باشید و قبلاً این نوع ماساژ را دریافت کرده باشید قطعاً از هزینه‌های آن اطلاع دارید. اما برای افرادی که تا کنون این تجربه را نداشته‌اند باید گفت که هزینه تقریبی ۱۰ دقیقه ماساژ صورت اصولی و حرفه‌ای از حدود ۴۰ هزار تومان در شهرستان‌ها تا حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در تهران و مراکز استان‌ها می‌باشد. پس هزینه‌ای که برای این دوره می‌پردازید تقریباً برابر یا کمی بیشتر از فقط یک جلسه ماساژ صورتی هست که شما در مراکز ماساژ یا آرایشگاه‌ها دریافت می‌کنید. در ضمن فراموش نکنید که شما با خرید دوره آموزش ماساژ صورت به طور کامل اصول و تکنیک‌های ماساژ صورت را یاد خواهید گرفت و پس از آن می توانید برای همیشه و بدون پرداخت هزینه اضافی این ماساژ را برای خود یا دیگران انجام دهید. پس قیمتی که برای دوره آموزش ماساژ صورت می‌پردازید اصلا قابل مقایسه با توانایی و مهارتی که بعد از آن بدست خواهید آورد و صرفه جویی که در وقت و هزینه‌های شما می‌شود نیست.

همچنین در مورد یادگیری و آموزش ماساژ صورت، به جرئت می‌توان گفت که این مجموعه تنها مجموعه کامل و حرفه‌ای آموزش ماساژ صورت به صورت غیر حضوری در سطح وب هست و ما تا کنون دوره مشابهی که با این کیفیت و با این قیمت پایین و به صورت ویدئویی ماساژ صورت را آموزش دهد پیدا نکرده‌ایم و اغلب ویدئوهایی که معمولا به صورت رایگان در سایت‌های مختلف می‌توان پیدا کرد غیر فارسی هستند و توضیحات قابل فهمی در آن‌ها وجود ندارد و معمولا تکنیک‌های انگشت شماری به مخاطب نمایش داده می‌شود. در حالی که دوره آموزش ماساژ صورت سایت سالم بازار کاملا فارسی بوده و بیش ۲۵ تکنیک کاربردی به صورت روان و واضح برای شما اجرا و توضیح داده خواهد شد.

اما اگر بخواهید در دوره‌های حضوری که در مراکز مختلف برگزار می‌شود شرکت کنید علاوه بر صرف وقت زیاد باید بیش از چند صد هزار تومان که چندین برابر قیمت این مجموعه آموزشی است هزینه کنید. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که دوره‌های آموزشی اصولی و حرفه‌ای ماساژ در بسیاری از شهرستان‌ها و حتی مراکز استان‌ها در دسترس شما نیست و یا اصلاً برگزار نمی‌شود. درحالی که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دوره آموزش ماساژ صورت این است که هرجایی که باشید به آن دسترسی دارید و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را خریداری و دانلود کرده و همیشه روی گوشی خود داشته باشید و با دیدن و تکرار تکنیک‌های آن به یک ماساژور صورت ماهر تبدیل شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی دوره آموزش ماساژ صورت این است که با تهیه آن شما و اعضای خانواده‌تان می‌توانید به صورت کامل تکنیک‌های حرفه‌ای ماساژ صورت را یاد بگیرید و به طور کامل در این زمینه خودکفا بشوید و در هزینه‌های خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید. حتی شما می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه‌ای هر روز توسط خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان ماساژ صورت دریافت کنید و از آن لذت ببرید. شما می‌توانید با دریافت یک ماساژ صورت عالی توسط همسرتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان خستگی یک روز کاری را به طور کامل از تن به در کنند و همچنین با مداومت در انجام تکنیک‌های این دوره برای سالیان سال صورت خود را زیبا و شاداب و جوان نگه‌ دارید.

Get Started Now