zendegi-salem
zendegi-salem
zendegi-salem
zendegi-salem

بهترین رژیم غذایی مخصوص عروس خانم ها

m_rooina
01.05.18 03:26 PM Comment(s)

عروس خانم ها همیشه دوست دارند در روز عروسی شان به بهترین شکل دیده شوند و علاوه بر تناسب اندام، پوست، مو و ناخن های زیبایی هم داشته باشند. در ادامه شما را با بهترین رژیم غذایی برای عروس خانم هاآشنا می کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین رژیم غذایی برای کسی که به زودی عروس می شود چیست؟

داشتن رژیم غذایی سالم تضمین کننده سلامت عمومی بدن انسان است. در واقع می توان گفت رژیم غذایی سالم می باشد که بتواند تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را فراهم کند. اگر شما بتوانید یک رژیم غذایی سالم و مفید به همراه ورزش داشته باشید در واقع سلامت بدن خود را در برابر بیماری ها حفظ کرده اید.

اگر روز عروسی شما نزدیک است و می خواهید هرچه زودتر به اندام سالم و متناسب برسید بهتر است رژیم های سخت و طاقت فرسا را رها کنید و به جای آن میوه و سبزیجات تازه و گوشت کم چرب و لبنیات طبیعی مصرف کنید. در واقع باید تلاش کنید تا از غذاهای فرآوری شده موجود در بازار استفاده نکنید، چون این غذاها علاوه بر اینکه هیچ فایده ای برای بدن شما ندارند بلکه ضرر هم می رسانند. سعی کنید مصرف خوراکی های قندی را به حداقل برسانید، چون هم زیبایی اندام را از شما می گیرد و هم بیماری زا است. تا می توانید به مقدار زیادی آب بنوشید.

نکاتی برای پایبندی به رژیم غذایی عروس ها

نیازی نیست به خودتان سختی بدهید و از دستورات غذایی پیچیده و ناآشنا استفاده کنید. بهتر است از مواد طبیعی و سالمی که در دسترس دارید به میزان مناسب استفاده کنید. برای میان وعده هویج، موز، سیب یا انواع توت استفاده کنید. برای شام، غذاهای دریایی یا برگرهای بوقلمون را گریل کنید. برای صبحانه، تخم مرغ، سفیده تخم مرغ یا لبنیات کم چرب بخورید.

عروس خانم ها مراقب کالری موجود در رژیم غذاییتان باشید

برای اطمینان از میزان مصرف کالری روزانه خود، یک دفترچه بردارید و میزان کالری هایی که در طول روز مصرف می کنید را یادداشت کنید.

عروس خانم ها یک روز را به آماده سازی غذا برای رژیم غذاییتان اختصاص دهید

اگر کمی تنبل هستید و حوصله این را ندارید که هرروز غذاهای مورد نیاز بدنتان را آماده کنید، بنابراین یک روز در هفته را به تهیه مواد غذایی مورد نیاز بدنتان اختصاص دهید. حتی میان وعده ها را هم آماده کنید و در یخچال قرار دهید. بجای شیرینی و تنقلات ناسالم از میوه و سبزی استفاده کنید.

عروس خانم ها می توانید 1 وعده هرچه دوست داشتید بخورید

اگر پایبند بودن به رژیم غذایی برای شما سخت است می توانید تنها فقط 1 وعده را به خود تخفیف دهید و از هر غذایی که دوست دارید میل کنید، اما حواستان باشد که زیاده روی نکنید، چون برنامه رژیم شما کوتاه مدت است ممکن است اگر زیاده روی کنید به نتیجه مطلوب نرسید.

 

مزایای رژیم غذایی عروس خانم ها

پوست ناخن و موی درخشان و سالم

زمانی که از مواد غذایی طبیعی و سالم و درجه 1 استفاده کنید مسلما نتیجه آن را در سلامت خود خواهید دید. مصرف سبزی و میوه تازه به طراوت و شادابی پوست و موی شما هم کمک می کند. یک رژیم غذایی جامع و کامل به شما کمک خواهد کرد در روز عروسی تان، فوق العاده به نظر برسید.

سلامتی عروس خانم ها با رژیم سالم

روز عروسی شما یکی از مهمترین روزهای زندگی شماست که باید در این روز از همه لحاظ زیبا باشید و بدرخشید. پس تا جایی که می توانید خوب غذا بخورید تا سالم بمانید و از یک رژیم غذایی سالم با مواد طبیعی استفاده کنید. اگر از این رژیم قبل عروسی راضی بودید می توانید بعد از عروسی هم ان را ادامه دهید.

رژیم های غذایی غیر اصولی چه بر سرتان می آورد؟

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از مهم ترین پیامدهای بهره گیری درازمدت از رژیم های غذایی غیراصولی، بیزاری از رژیم های غذایی و روی آوردن حریصانه به خوردن است که بی شک عوارض خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. با این حال متخصصان تغذیه ابتلا به عوارضی چون پوکی استخوان، ریزش مو، ریختن دندان، کم خونی، کاهش بینایی و ضعف اعصاب را پس از گرفتن رژیم های غیراصولی گریزناپذیر می دانند.

منبع: سیمرغ

Get Started Now